Milá iDnes, budu se loučit !

12. 12. 2016 15:07:25
Poněvadž, musím říci, že plníte úlohu médií, tak jak je v demokracii očekáváno. "Bazinga !" O pravidelných výstupech bulvárního stylu je zbytečné, se bavit. Mám, ale jiné téma.

Téma je solidnost a úroveň média zv. iDnes.

Nedávno jsem se tázal na důvod "mlčení" při výročí okupace r. 68. Odpověď jsem dostal v podobě projevů p. Babiše ohledně "východních trhů".

A teď k blogům, váš kodex blogera, k čemu vůbec je ?

Před několika hodinami byl na hlavním titulku blogů iDnes příspěvek, který "přirovnával" zákaz kouření k fašismu. Nevím, třebas to byl jen milý vtip, nečetl jsem to.

A dnes zde opětovně máme Davida Ratha, inu asi jen další milý vtip ! Nečetl jsem to. Není totiž proč.

Takže, milá redakce, děkuji, ale budu se s vámi loučit, Jelikož si myslím, že to opravdu není nutné.

Autor: Jiří A. Novotný | pondělí 12.12.2016 15:07 | karma článku: 22.84 | přečteno: 1240x

Další články blogera

Jiří A. Novotný

21.8.1968 Ruská okupace naší země.

Je to již 54 let, ale nikdy nezapomenu, stejně jako mnoho dalších. Nyní, přesně 24.2.22 začala Ruská okupace Ukrajiny. UA se brání již půl roku. Velký respekt !

22.8.2022 v 8:50 | Karma článku: 11.07 | Přečteno: 177 |

Jiří A. Novotný

Vítězná, sváteční a současná.

A je to tu, i přes vítězné volby. Politici jsou prostě ho.lo.ta. Pár dní po volbách, a už nás nepotřebují.

28.10.2021 v 17:22 | Karma článku: 13.58 | Přečteno: 299 | Diskuse

Další články z rubriky Hyde park

Jiří Anderle

Dělají z ČR terč. Setrvačností, nebo záměrně?

Sledováním Lipavského, Černochové a Řehky, se nemůžete zbavit dojmu, že jde o organizovanou skupinu šířící záměrně strach. Jak, a proč to dělají?

4.3.2024 v 9:54 | Karma článku: 13.53 | Přečteno: 281 | Diskuse

Filip Vracovský

Proč jsem uzavřel diskuze ?

Po dlouhé době zase do Hydey parku . Je tu pěkně útulnu, žádná tlačenice. Račte vstoupit a za nastražené uši dík ....

1.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 23.91 | Přečteno: 649 | Diskuse

Jan Tichý(Bnj)

Nalodil jsem se na loď blogosvěta

Využívám Hydeparku pro informaci, že jsem vstoupil na blogovou platformu blogosvět, kde se mj. „potkávám“ i s bývalými zdejšími pisálky jako Lubomírem Stejskalem nebo Bohumilou Truhlářovou.

10.1.2024 v 6:37 | Karma článku: 13.44 | Přečteno: 255 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Typologie urážek v diskusích a na blogu

Slepice, sebestředný primitiv, soudružka učitelka, Putinova dívka, udavačka ... jen malá ochutnávka laskavostí, které se tady na mě snesly v posledním týdnu. Většinu z nich admini smazali. Ale ty urážky si zaslouží roztřídit.

29.12.2023 v 21:52 | Karma článku: 28.70 | Přečteno: 971 | Diskuse

Karel Trčálek

Omluví se mi paní Kateřina Lhotská a přizná, že jsem měl pravdu?

Nedávno mi v diskuzi pod jedním mým článkem dávala paní Kateřina Lhotská docela hustou sodu. Kupodivu mi ji dávala za to, že jsem měl v tomto článku pravdu

28.12.2023 v 16:41 | Karma článku: 30.76 | Přečteno: 1116 | Diskuse
Počet článků 30 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 744

Mám rád pohodu. A občas rád něco napíšu.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...