Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

nektere skutecnosti jsou stale pod rozlisovaci schopnosti urcite skupiny lidi

2 1
možnosti
JS

To si myslíte, že Zeman je vůl? Měl by vystoupit, aby banda zaplacených aktivistů jeho projev znemožnila tak jak Babišův?

3 6
možnosti
MV

kdyby meli oba panove dostatecny respekt, nemuseli by se bat vyjit mezi lidi

2 1
možnosti
MK

Podle mě je za tím chátrající zdraví. Starý pán to už nedává. Ale to věděl už když kandidoval, takže pro mě žádné překvapení.

2 1
možnosti
DR

Možná. Já ho taky nevolil, stejně jako Babiše. Nicméně jednou zvoleni byli a tudíž je trapné se v tom stále dokola pitvat.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem za to ticho ráda.

4 0
možnosti
KT

Byla by zase ostuda, jako vždy.

1 0
možnosti
NM

...co jste dělal v r. 68 vy;-O!!

1 0
možnosti
MV

kolik Vam je let, ze pouzivat pri komunikaci tyhle kresbicky na konci vety?

4 1
možnosti
JL

Mlčení, je v tomto případě nedůstojné a k padlým spoluobčanům neuctivé.R^

8 2
možnosti
KT

K živým pamětníkům taktéž.

2 0
možnosti
MS

Stručné a jasné. R^R^R^

2 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. R^:-)

2 0
možnosti

ODPUSTIT NEZNAMENÁ ZAPOMENOUT!

1 0
možnosti
MS

Jenomže odpouští se až tomu, kdo se kaje.

2 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Mám rád pohodu. A občas rád něco napíšu.

Seznam rubrik