Milá iDnes, budu se loučit !

Poněvadž, musím říci, že plníte úlohu médií, tak jak je v demokracii očekáváno. "Bazinga !" O pravidelných výstupech bulvárního stylu je zbytečné, se bavit. Mám, ale jiné téma.

Téma je solidnost a úroveň média zv. iDnes. 

Nedávno jsem se tázal na důvod "mlčení" při výročí okupace r. 68. Odpověď jsem dostal v podobě projevů p. Babiše ohledně "východních trhů".

A teď k blogům, váš kodex blogera, k čemu vůbec je ? 

Před několika hodinami byl na hlavním titulku blogů iDnes příspěvek, který "přirovnával" zákaz kouření k fašismu. Nevím, třebas to byl jen milý vtip, nečetl jsem to.

A dnes zde opětovně máme Davida Ratha, inu asi jen další milý vtip ! Nečetl jsem to. Není totiž proč. 

Takže, milá redakce, děkuji, ale budu se s vámi loučit, Jelikož si myslím, že to opravdu není nutné.  

 

Autor: Jiří A. Novotný | pondělí 12.12.2016 15:07 | karma článku: 22,84 | přečteno: 1242x
  • Další články autora

Jiří A. Novotný

Zeman je již historie.

24.1.2018 v 12:09 | Karma: 20,51

Jiří A. Novotný

Dotaz p. Zemanovi .

21.1.2013 v 14:51 | Karma: 28,37
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Mám rád pohodu. A občas rád něco napíšu.

Seznam rubrik